Shooooooosan

Heej! Idag har jag varit i skolan..   vi hade bild och slöjd första timmarn.  I bilden så hade vi en vikare som hete  Sofia..
 vi skulle typ  måla på en spegel och sedan trycka av det på papper.. SVÅRT!! min blev bara rinig :( Jah ritade av Yoel som tjej, Det blev faktist ganska likt :) haha..

Sen  efter 1 LÅNG TRÅKIG TIMME så hade vi slöjd,,  BLÄÄÄ!! har inget emot slöjden men LÄRAREN!!!
 vi kallar henne FÅRET för hon har påttfrila hahha!!!!!
 Så fort man rör något lackar hon :S
SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sen hade vi klassråd! JIPPY x''D!

 Haha, vi kom inte överns om ngt :s jo  kanske vi ska ha en TALANGJAKT! I så fall anmäler mig till sång :D

LUNCH!!! hoppas det blir något gott? ja det blir kykling med ris mm xD

sen
har vi elevens val! 

Jah har skoltidning :P OCH SÅNG :D

 på skoltidningen så skrev jah ,frida och simone  om va vi skulle ha för namn på skoltidningen :D
 jah fick bli bildredaktör :D
ohh living on a prayer   (fått den på gärnan)

På sången(kören)
sjöng vi:

If I were a boy.. det var kul:D
Jag och olivia fick den  högaste tonen :P  ska se om jag klarar den :P


// Puss och kram TUVA


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Tuva! har du skaffat en egen blogg? Coolt!Är det kul? Kram Susanne

2009-01-30 @ 19:26:08
Postat av: lili

Stopp i galopp titta neråt så kommer du till min blogg som heter sä här:

http://lilioted.bloggsida.se/

Kram från liliana

2009-01-30 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0