OTURS-DAG?

AAAHH blir galen,.... idah har jah haft värst oturen.. faktist i allt..

 KOLLA HÄR:

1.på morgonen  vid skåpen så tarmpade min kompis på min tå  så jah höl på att svimma.
2, På matten fick jah  totalt hjärn släpp hur man räknar procent så typ hela klassen lacka på migf
3. jah trillade in i väggen...
4.  på idrotten så råkade ullis ta  i mitt öra ( de  som gör jävligt ont)
5. idun trampade på min fot .. AAAJJ
6.  jag fick frida över mig..
7. jag fick en stor basket boooll i huve..
8.  blev blöt ( när jag och frida å idun hade vatten krig i omklädnings rumme..
9. sprang rakt in i dörren..
10. slog i huve i kranen ( hur ´fan  lyckas man med de?)
11. på väg hem  till emelie gick jah rkt in i en stolpe....
12 vek foten....
13.  blev biten av en häst
14 belv sparkad av en häst..( på bene)
15. trilla på betong golve..
16 välte ut min choklad över mig ( lite varmt :S)
17 JAH DOG



DÄR SER NI ATT  DET INTE BARA Ä NI SOM HAR O TUR....

  PUUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0