Hälsingland! :)

I onstas  åkte jag till hälsingland med min kompis.. dom har två hästar där  en som heter Bergs-sara som dom kallar Sara och sedan finns  min favorit Lisa.. Lisa är en tjock shetis med korta ben och sara är en stor häst med låga ben...
 jaja... vi red ass mycket och stackaras lisa hade inte blivit riden på ett halvvår. men när jkag kom va det slut på det.. vi galopperade  och travade.. Emelie red sara  och jag red lisa.. jag nöjer mig med nogon i  mitt temerament.. Trög....
vi hade rejs  på en galoppsträcka  sara är jätte snaabb men när vi började galoppera så fick jag börja efter som att lisa är trög och galopperar ganska sakta... men då  började hon galoppera as fort faktist snabbare en  sara...



sen hadde vi ass kul och vi kom hem till sthlm  kl 15.00 prick! på fredagen :D



JAG SKA FLYTTA TILL HÄLSINGLAND NÄR JAG ÄR STOR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0